Sobre mi

Quan un professional o empresa creix, la primera cosa que necessita és delegar. Deixa en les meves mans la responsabilitat de les tasques que no tenen tant a veure amb els productes o serveis del teu negoci i et treuen temps productiu de treball. Delega i centra’t en les coses que tenen a veure amb la màxima aportació de valor per al teu projecte i el seu creixement.

Hola! Sóc Ester Batista.

CEO i responsable d´administració i atenció al client d’Ebatista.cat. Més de divuit anys a la meva esquena com a administrativa fent atenció al client. Tot va començar per una promesa amb els meus pares i la meva tia! Segueixo en aquest món perquè m’agrada l’organització, el control i el treball en equip. Tinc l’habilitat d’anar gairebé sempre un pas endavant i això em permet preparar les possibles solucions als contratemps.
Quan començo una tasca nova, m’agrada dedicar un instant a quina seria la manera més eficaç i productiva de fer-la i això ho he d’agrair a un gerent que vaig tenir de joveneta, tot un maniàtic de la simplificació dels processos. M’adapto amb facilitat als canvis, perquè crec que són oportunitats d’aprenentatge. Soc empàtica i compromesa amb el que faig, valors que em van inculcar a casa.

Ajudo a construir els teus somnis

El meu equip de professionals i jo hem après a utilitzar totes les eines que converteixen una web en un negoci en línia rendible, per poder ajudar-te a crear o millorar el teu negoci a internet, a sistematitzar-lo, automatitzar-lo o deslliurar-te de les tasques més tècniques, perquè dediquis més temps a les feines que realment t’agraden. Volem carregar amb el pes de totes aquestes tasques tècniques que no et deixen avançar i una palanca pel teu negoci.

Deixa que t’alliberi de les tasques tècniques del teu projecte.

Desplaça cap amunt